Zafer Yolu Deneyimi Hikayeleri  
 
 
Kurumda Değerlerin Hayata Geçirilmesi
Bayiler İçin Satış Akademisi Uygulaması
B2B Satış Performansının Geliştirilmesi
Çalışan Sirkülasyonunun Düşürülmesi
B2B Satış Takımı İle Pazar Payının Artması
B2C Satış Performansının Geliştirilmesi
Temel ve Yönetim Yetkinliklerinin İçselleştirilmesi
İlaç Sektöründe Hayata Geçen Değerler
Ambalaj Sektöründe Hedef Bazlı Satış Sistemi Kurulumu
Perakende Sektöründe Etkin Satış Yönetimi
 


SİGORTA SEKTÖRÜNDEKİ BİR KURUMDA ORTA KADEME YÖNETİCİLERİN TEMEL VE YÖNETİM YETKİNLİKLERİ İÇSELLEŞTİRMESİ

İşle İlgili Yakalanacak Fırsat - Çözülecek Problem
Türkiye’de sigorta sektöründe büyüme ve karlılık oranında öne çıkmak isteyen firmanın İcra Kurulu, koyduğu 3 senelik vizyona ulaşmak için orta kademe yöneticilerinde dört temel ve dört yönetim yetkinliğini geliştirecek bir program tasarlanmasını istiyordu.
 
Zafer Yolu Deneyimi Modeliyle Üretilen Çözüm
UNITED danışmanı, önce kurumun üst yönetimi ve İK bölümü ile projenin amacına hizmet edecek hedefi ”1 sene içinde, dört temel ve dört yönetim yetkinliğininin, orta kademe yöneticiler tarafından alışkanlık haline getirilmesi” olarak belirledi. Bu hedef doğrultusunda, İK bölümü ile birlikte, ”öğrenim, gelişim ve rehberlik sistemi” tasarımı üzerinde çalışıldı.

Yönetim aktivitelerinin süreçleri ile dört temel ve dört yönetim yetkinliğinin check-list’lerini hazırladıktan sonra bu yetkinlikleri öğretmek ve geliştirmek için tasarlanan Öğrenim ve Gelişim Programları dahilindeki atölye çalışmalarında katılımcılar;

  Kendilerinden beklenen iş ve yönetim aktivitelerinde performans üretmek için dört temel ve dört yönetim yetkinliğinin etkisini analiz ettiler.

  Ayrıca iş aktivitelerinde başarılı olduklarında sağlayacakları kişisel kazancın farkına vardılar.

  Bu yetkinlikleri yaşamak, hayatın içine sokmak, iş hayatında bu yetkinlikleri kullanarak sorunlarla başa çıkmak ile ilgili egzersizler yaptılar.

  Bu yetkinlikleri 3 ay içinde hayata sokmakla ilgili eylem planlarını hazırladılar.

Bu arada, gelişim ve rehberlik sistemini devreye sokacak gönüllü orta kademe yöneticisi belirlendi ve UNITED danışmanı tarafından eğitildi. Bu kişi, orta kademe yöneticiler çalışırken uygulamaya soktukları yönetim aktivite süreçlerini ve gösterdikleri dört temel ve dört yönetim yetkinliklerini izledi. Gördüğü olumlu ya da gelişmeye muhtaç uygulamalar hakkında, yöneticilere ilham verdi; yapıcı ve iltifatkar geri bildirimlerde bulundu.  

UNITED danışmanı, firmanın orta kademe yöneticilerine periyodik koçluk hizmeti verdi. İK Bölümü ile yapılan dönemsel toplantılarda projenin gidişatı sürekli kontrol edildi ve daha iyiye ulaşmak için yeni eylem planları oluşturuldu ve uygulamaya sokuldu.

Kurumun Elde Ettiği Sonuç
2 sene süren öğrenim ve gelişim programları bütün katılımcılar tarafından çok beğenildi. Dört temel ve dört yönetim yetkinliğinin örnek davranışları, orta kademe yöneticiler tarafından, günlük iş aktivitelerinde gösterilmeye başlandı ve alışkanlık haline getirildi. Böyle bir gelişme orta kademe yöneticilerin hem birbirleri ile olan ilişkilerinde, hem de ast -  üst ilişkilerinde ilerleme kaydedilmesini sağladı ve iş ortamı daha huzurlu oldu.
     
 
 
  E-BÜLTEN
Yeniliklerden Haberdar Olmak İçin E-bülten Listemize Kaydolun...
 
KURUMSAL
Misyonumuz
Değerlerimiz
Vizyonumuz
Müşteri Profili
 
ZAFER YOLU
Kazanan Çalışandan Kazanan Kuruma Yolculuk
Çalışanın Potansiyeli Performansa Dönüyor mu?
Neden Zafer Yolu Deneyimi?
Zafer Yolu Deneyimi Nasıl Yaşanır?
Zafer Yolu Deneyimi Yaşamak İçin Ne Yapılmalıdır?
ROLI
 
ONLINE KATALOG
Katalog İçin Tıklayınız...
İLETİŞİM
Bize Ulaşın...
 
 
 
BİZİ TAKİP EDİN
   
 
 
Copyright © 2015 Tüm hakları United ' a aittir. Pikare 2015